czwartek, 24 lipca 2014

Weirather - Wenzel czyli Severin Freund i Martin Schmitt

Hej,
przed chwilą dostałam list od Weirather - Wenzel i postanowiłam go opisać. Otrzymałam autografy dwóch skoczków narciarskich - Severina Freunda i Martina Schmitta. Prosiłam jeszcze o Simona Ammanna, ale nic z tego.

Nie będę się o nich za dużo rozpisywać. Severin Freund jest drużynowym złotym medalistą IO w Soczi oraz srebrnym i brązowym Mistrzem Świata z Val di Fiemme i Oslo. Ostatni sezon zakończył na 3 miejscu w klasyfikacji generalnej.
Natomiast Martin Schmitt trzykrotnie zdobywał medal IO, dziesięciokrotnie medal Mistrzostw Świata oraz dwukrotnie Puchar Świata. Martin zakończył już karierę sportową.

Autografy zdobyłam wysyłając prośbę na poniższy adres. IRC jest konieczne. Czekałam około miesiąca. Dostałam dwa autografy Severina, więc jeden idzie na wymianę. :)

A jutro na moim blogu pojawi się wybitny angielski piłkarz, więc zapraszam serdecznie.  :)


WWP Weirather-Wenzel & Partner GmbH
c/o Severin Freund
Lustenauer-Strasse 64
6850 Dornbirn
Austria 





 

14 komentarzy: