sobota, 20 lutego 2016

Sławomir Peszko

Heej !
Przedstawię dzisiaj kolejny autograf reprezentanta Polski. Sławek Peszko gra na pozycji pomocnika. W przeszłości występował m.in. w Wiśle Płock, Lechu Poznań, FC. Köln i Wolverhampton. W 2015 powrócił do polskiej Ekstraklasy i gra w Lechii Gdańsk. Ponadto Sławek to wielokrotny reprezentant Polski. W kadrze narodowej zadebiutował w 2008 roku. Ostatnio przypomniał o sobie w zremisowanym 1:1 meczu z Irlandią w ramach Eliminacji Mistrzostw Europy, w którym strzelił jedynego gola dla reprezentacji Polski.
Jeden z poniższych autografów zdobyłam przez wymianę, a drugi przyszedł do mnie tydzień później. Do Sławka Peszki możecie wysłać list z prośbą i kopertą zwrotną na adres Lechii. Ja dołączyłam również zdjęcie. Czekałam niecałe 4 miesiące. W związku z tym, że posiadam teraz dwa jego podpisy, to jeden chętnie wymienię. ;)

Sławomir Peszko
Lechia Gdańsk Spółka Akcyjna 
Ul. Pokoleń Lechii Gdańsk 1 
80-560 Gdańsk




14 komentarzy: