poniedziałek, 31 października 2016

Marcin Miller - Boys

Cześć !
Dzisiaj chcę przedstawić autograf od Marcina Millera. Jest on liderem i wokalistą zespołu Boys i zajmuje się muzyką disco polo. Wykonuje takie przeboje jak "Jesteś szalona", "Wolność", "Kochana uwierz mi", "Łobuz" czy "Chłop z Mazur". Wraz z zespołem zdobył 6 platynowych płyt oraz 2 złote. W sumie mają na koncie ponad 25 nagród za swoje osiągnięcia.
Aby zdobyć autograf Marcina Millera wysłałam prośbę na e-mail z oficjalnej strony oraz wiadomość na Fanpage'u zespołu Boys na Facebook'u. Także próbujcie obu sposobów. W odpowiedzi dostałam płytę z podpisem wokalisty oraz kartę z nadrukowanymi autografami. Na odpowiedź czekałam 8 dni. Poniżej możecie zobaczyć przód i tył karty oraz płyty. ;-)





8 komentarzy:

  1. hej. gratulacje.Tez kiedys pisałam i do dzisiaj nic spróbuje wysłać jeszcze raz na meila

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez dostałem :P zapraszam do mnie http://graafymichala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Super autograf :)
    Zapraszam do mnie. Dzisiaj Mateusz Bieniek.
    http://autografywiktorii.blogspot.com/2016/11/57-mateusz-bieniek.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow <3 Jak zobaczyłam, że masz od niego autograf, to normalnie mnie zamurowało... Ja marzę, aby być na jego koncercie, ale niestety mi się nigdy nie udaje. Może spróbuję wysłać, tak jak Ty to zrobiłaś. Gratulacje <3

    OdpowiedzUsuń