sobota, 31 grudnia 2016

Aleksandra Popławska

Bohaterką dzisiejszego postu będzie Aleksandra Popławska. Jest ona polską aktorką. Wystąpiła w takich produkcjach jak "Przyjaciółki", "Testosteron", "Barwy szczęścia" czy "Wataha". Zagrała również w wielu spektaklach teatralnych. Za swoje role została nagrodzona już kilkoma nagrodami i wyróżnieniami. 
Autograf zdobyłam po wysłaniu prośby, koperty zwrotnej i zdjęcie na poniższy adres agencji. Na odpowiedź czekałam rok i pięć miesięcy. :-)


Knock Knock Actors  
ul. Chełmska 19/21 
00-724 Warszawa
pok. 405, IV piętro

14 komentarzy:

  1. Gratulacje!!! Kiedyś wysłałam do Aleksandry zdjęcie z listem i kopertą zwrotną i do dziś nie otrzymałam odpowiedzi :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Zapraszam do mnie http://autografyjr.blogspot.com/2016/12/magorzata-niemirska.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)
    www.autographs-f1.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;)
    http://norbi10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też dostalas naszywke na ubranie wraz z listem?

    OdpowiedzUsuń