środa, 7 czerwca 2017

Robert Kranjec

Przedstawię dzisiaj autograf od słoweńskiego skoczka narciarskiego. Robert Kranjec, bo o nim mowa, ma na swoim koncie takie osiągnięcia jak brązowy medal igrzysk olimpijskich oraz brązowy medal mistrzostw świata i złoty medal mistrzostw świata w lotach. Zdobył również dwukrotnie Puchar Świata w lotach narciarskich. Jego rekord życiowy to 244 m na skoczni w Vikersund. W ostatnim sezonie 2016/17 zmagał się z kontuzją, co wykluczyło go ze startów w zawodach.
Autograf tego skoczka zdobyłam pisząc do niego na oficjalnym fan page'u na Facebook'u. Czekałam około 2 tygodnie. Autograf przyszedł w formie pocztówki, bez żadnej koperty. :-)


7 komentarzy:

  1. Gratki! Też dostałam od niego autograf ostatnio ;)
    Wg mnie dość trudno dostać grafy od Słoweńców, więc tym bardziej miło :)
    http://autografyzuzy.blogspot.com/2017/06/plastron-andrzej-pradziad.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratuluję i zapraszam do mnie ;)
    skijumpingautographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2017/06/206-kabaret-hrabi.html

    OdpowiedzUsuń