środa, 20 września 2017

Thierry Henry

Zaprezentuję Wam dzisiaj autograf od legendy piłki nożnej. Thierry Henry to absolutny fenomen. Pochodzi on z Francji i w przeszłości występował na pozycji napastnika. W swojej karierze grał w takich klubach jak Monaco, Juventus, Arsenal, FC Barelona oraz New York Red Bulls. Nazwisko światowej klasy Francuz wyrobił sobie w zespole z Londynu. Podczas ośmiu lat gry w barwach Kanonierów zdobył 228 goli i został najlepszym strzelcem w historii tego klubu. Ponadto przez 13 lat występował w reprezentacji Francji. W 2014 roku zakończył karierę sportową. Dwa lata później został asystentem selekcjonera reprezentacji Belgii.
Autograf zdobyłam listownie. Wysłałam list, kopertę zwrotną, IRC oraz zdjęcia. Podpis różni się od tych, które widziałam wcześniej, dlatego nie jestem pewna, co do jego oryginalności. Na odpowiedź czekałam ok. 9 miesięcy. Dwa autografy są na wymianę. ;-)




17 komentarzy:

  1. Gratuluje
    http://jamesautographs.blogspot.com/2017/09/339-miroslav-radovic.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!Świetny podpis.
    pabloautographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, chociaż mam pewne wątpliwości co do jego oryginalności....
    Tak czy inaczej gratuluję :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Gratuluję! :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :D
    Zapraszam do mnie na bloga
    http://autografyjr.blogspot.com/2017/09/fc-basel.html
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!

    Na jaki adres wysłałaś list?

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym kolekcjonowaniu grafów,
    Wiki ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!
    Zapraszam do mnie 😉
    https://paulin10.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń