sobota, 23 grudnia 2017

Janusz Gajos

Bohater dzisiejszego postu to Janusz Gajos. Jest on aktorem filmowym i teatralnym, profesorem sztuk teatralnych, a także fotografem. Wystąpił w wielu znanych polskich produkcjach takich jak "Wakacje z duchami", "Czterdziestolatek", "Piłkarski poker", "Fuks" czy "Psy". Jednak wielu starszych widzów kojarzy go przede wszystkim z roli Janka Kosa w serialu "Czterej pancerni i pies". Za swoją twórczość dostał wiele nagród filmowych i odznaczeń. Jego pasją jest również fotografia. Aktor zorganizował kilka wystaw fotograficznych.
Autografy zdobyłam wysyłając prośbę, kopertę zwrotną i zdjęcia. Pisałam na adres Teatru Narodowego. Na odpowiedź czekałam 14 dni i dostałam moje podpisane zdjęcia oraz jedno dodatkowe z dedykacją.

Zapraszam do zaktualizowanej zakładki wymiana, w której pojawiło się sporo nowych autografów. ;-)

Janusz Gajos
Teatr Narodowy 
Pl. Teatralny 3
00077 Warszawa




3 komentarze: