środa, 21 marca 2018

Monika Pyrek

Zaprezentuję dzisiaj autograf od Moniki Pyrek. Jest ona polską lekkoatletką specjalizującą się w skoku o tyczce. Na swoim konie ma wiele osiągnięć sportowych. Zdobyła m.in. 2 srebra oraz brąz na Mistrzostwach Świata, a także srebro Mistrzostw Europy. Ponadto wielokrotnie reprezentowała Polskę na Igrzyskach Olimpijskich. Jej najlepsze miejsce to 4 lokata podczas IO w Atenach. Dominowała również na przestrzeni lat na Mistrzostwach Polski. W 2013 roku zakończyła karierę sportową.
Autograf tej wybitnej polskiej tyczkarki zdobyłam poprzez kontakt z nią na jej Facebookowym fanpage'u. Moją wiadomość przeczytała po 3 miesiącach, jednak po odpowiedzi na nią, na podpis czekałam już tylko dwa tygodnie. Bardzo się cieszę, że ten autograf dołączył do mojej kolekcji.
Chcę Wam również podziękować za liczne odwiedziny mojego bloga, gdyż jak można zauważyć, wybiło już ponad 500 000 wyświetleń.
Zapraszam Was również do zakładki wymiana, w której pojawiły się nowe autografy. ;-)


7 komentarzy: