środa, 6 sierpnia 2014

Mesut Özil !

Dzisiaj przedstawię jeden z moich wymarzonych autografów. Należy on do niemieckiego pomocnika Mesuta Özila. Mesut to piłkarz Arsenalu Londyn oraz reprezentacji Niemiec. Wcześniej występował w Realu Madryt. Na Mundialu w Brazylii razem z reprezentacją wywalczył mistrzostwo. :)
Autograf zdobyłam wysyłając kopertę zwrotną, prośbę i dwa swoje zdjęcia. Dołączyłam także IRC. Dostałam moje podpisane zdjęcia oraz kartę reprezentacji Niemiec i zdjęcie z nadrukowanym autografem. Czekałam ok. 3 tygodnie. :)

Dwa ostatnie autografy idą na wymianę.



To jest nadruk

18 komentarzy:

  1. Gratuluję! ;) Ja niestety posiadam tylko nadruk. Zapraszam do mnie. Dodałam Cię do polecanych blogów ;) http://ania-autografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już Ciebie dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :D pisałaś na adres prywatny?

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje :) ja mam tylko nadruk

    OdpowiedzUsuń
  5. dasz mi adres do mesuta ?????

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje wymienisz adres agnecji ? : mike.2001@wp.pl

    OdpowiedzUsuń