środa, 19 listopada 2014

Joanna Brodzik

Hej,
a dzisiaj u mnie autograf Joanny Brodzik. Joanna to jedna z moich ulubionych polskich aktorek. Jestem mega szczęśliwa, że mam jej autograf. Grała w wielu znanych filmach oraz serialach tj. "Pianista", "Kasia i Tomek", "Dom nad rozlewiskiem" oraz dalszych częściach tego serialu. Ja jednak pokochałam ją za rolę w "Magdzie M". Ten serial mogę oglądać ciągle i ciągle... Wystąpiła także w kilku reklamach. Otrzymała tytuł "Najpiękniejsza 2006" przyznawany przez dwutygodnik "Viva!" oraz tytuł "Kobieta Roku Glamour 2006".
Autograf Joanny zdobyłam wysyłając list z kopertą zwrotną na pewien adres, lecz nie chcę go podawać, bo wydaje mi się, że jest to adres osoby zaprzyjaźnionej z aktorką. Jednak podam Wam e-mail, dzięki któremu dostałam owy adres. Na autograf czekałam niecały miesiąc. :)

joanna@joannabrodzik.com


11 komentarzy: