sobota, 29 sierpnia 2015

Euzebiusz Smolarek

Cześć Kolekcjonerzy !
Przedstawię dzisiaj bardzo ważny dla mnie autograf, na który polowałam od dawna. Należy on do Ebiego Smolarka. Jest on polskim piłkarzem, specjalizującym się w grze na pozycji pomocnika lub napastnika. Występował w klubach tj. Feyenoord Rotterdam, Racing Santander, Polonia Warszawa i Borussia Dortmund. Właśnie z powodu tego ostatniego klubu, tak bardzo zależało mi na jego autografie. Ebi grał również w reprezentacji Polski i uważam, że był ważnym ogniwem tej drużyny. Warto dodać, że jest synem innego nieżyjącego już piłkarza, Włodzimierza Smolarka.
Podpis zdobyłam przez wymianę. Bardzo się cieszę, że ten autograf dołączył do mojej kolekcji. Przemek prosił, żebym podała jego e-mail, więc piszcie do niego śmiało. Polecam ! ;)

przemek642001@interia.pl 

12 komentarzy: