czwartek, 14 kwietnia 2016

Paweł Zagumny

Cześć !
Dzisiaj chcę zaprezentować autograf znakomitego polskiego siatkarza jakim jest Paweł Zagumny. Obecnie gra on na pozycji rozgrywającego w AZS Politechnika Warszawska. Dawniej występował w takich klubach jak Edilbasso Padwa, Panathinaikos Ateny czy ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. Ponadto w latach 1996-2014 był reprezentantem Polski. W tym miejscu warto napisać, że jest jedynym polskim siatkarzem, który grał na czterech turniejach olimpijskich. Z reprezentacją wywalczył Mistrzostwo Świata, Mistrzostwo Europy, a także Ligę Światową. Paweł na swoim koncie ma mnóstwo osiągnięć zarówno drużynowych jak i indywidualnych. 
Autograf tego znakomitego siatkarza zdobyłam dzięki wymianie. :-)


18 komentarzy:

  1. gratulacje !!!
    Poza skokami - drugi mój ulubiony sport !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki :)
    Paweł to wspaniały siatkarz...
    U mnie na blogu dziś Artur Boruc
    http://autografygrzegorza.blogspot.com/2016/04/artur-boruc_13.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/04/66-joanna-ochowska.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! :D Super autograf :))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie że Ci się podoba, zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń


  6. U mnie dzisiaj plastron od mistrzyni świata w biatlonie!

    http://meandsportstars.blogspot.com/2016/04/4-tiril-eckhof-plastron-od-mistrzyni.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki:) Ja zdobyłem osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki:) Ja zdobyłem osobiście :)

    OdpowiedzUsuń