poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Sir Alex Ferguson

Cześć Kolekcjonerzy !
Zaprezentuję Wam dzisiaj autograf, według mnie, jednego z najwybitniejszych trenerów w historii piłki nożnej. Sir Alex Ferguson pochodzi ze Szkocji i swoją karierę rozpoczynał jako piłkarz m.in. Queen's Park, Glasgow Rangers, Ayr United. Później zajął się karierę trenerską i w latach 1986 - 2013 był trenerem Manchesteru United. Warto dodać, że w swojej karierze sir Alex Ferguson zdobył 49 trofeów, co czyni go najbardziej utytułowanym trenerem piłkarskim w historii. Zaliczył również epizod w reprezentacji Szkocji, lecz nie odniósł na tym stanowisku sukcesów. 
Autograf tego wybitnego trenera zdobyłam wysyłając prośbę, kopertę zwrotną, dwa zdjęcia oraz IRC na prywatny adres. Odpowiedź dostałam po 45 dniach. Co ciekawe IRC zostało przyklejone z tyłu koperty. Taka sytuacja zdarzyła mi się po raz pierwszy. Dawniej wysłałam do niego prośbę na ten sam adres, lecz bez IRC i nie dostałam odpowiedzi, więc jak widać kupon jest niezbędny. ;) 


 

15 komentarzy: