sobota, 7 stycznia 2017

Domen Prevc

Bohaterem dzisiejszego postu jest Domen Prevc. To młody, dobrze zapowiadający się słoweński skoczek narciarski. Najmłodszy z braci Prevc'ów. Pomimo swojego młodego wieku ma na koncie kilka osiągnięć. Jest on złotym medalistą mistrzostw świata juniorów w konkursie mieszanym, złotym medalistą olimpijskiego festiwalu młodzieży Europy indywidualnie oraz mistrzem Słowenii w drużynie. Znakomicie rozpoczął obecny sezon. W konkursie w Kuusamo odniósł swoje pierwsze zwycięstwo w Pucharze Świata. Jestem ciekawa jak dalej potoczy się jego kariera, bo na razie Domen świetnie się prezentuje.
Autograf zdobyłam przez Facebooka. Czekałam tylko 5 dni. W odpowiedzi dostałam autograf, który przyszedł jako pocztówka ze Słowenii. :-)


17 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2017/01/moje-podsumowanie-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Olu i zapraszam do mnie.
    www.autografystankoosa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, to bardzo cenny autograf! Zapraszam Cię do mnie: skijumpingautographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow gratuluję!!!
    Zapraszam do mnie na nowy post:
    http://ski-jumping-my-life.blogspot.com/2017/01/kamil-stoch-iii.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Na jaki profil na Facebooku pisałaś? Proszę, bardzo mi zależy :))

    OdpowiedzUsuń