sobota, 14 stycznia 2017

Małgorzata Niemczyk

Przedstawię dzisiaj podpis Małgorzaty Niemczyk. Jest ona byłą polską siatkarką. Występowała na pozycji przyjmującej w takich klubach jak Chemik Police, Romanelli Florencja, Tulica Tułamasz Tuła oraz KS Organika Budowlani Łódź. Ponadto Małgorzata Niemczyk grała w reprezentacji Polski, z którą wywalczyła złoty medal Mistrzostw Europy w Turcji w 2003 roku. Po zakończeniu kariery siatkarskiej została komentatorem sportowym, a później objęła stanowisko trenera siatkarek Organiki Budowlanych Łódź. Następnie została posłanką na Sejm VII i VIII kadencji. Jej ojciec Andrzej Niemczyk był trenerem reprezentacji Polski. 
Autograf zdobyłam przez e-mail. Do Małgorzaty Niemczyk pisałam dwukrotnie i długo nie dostawałam odpowiedzi, więc straciłam nadzieję na uzyskanie jej podpisu w ten sposób. Pewnego dnia dostałam miłą niespodziankę. Od ostatniej mojej wiadomości do siatkarki minęło ponad 2 lata. ;-)

malgorzata.niemczyk@sejm.pl

 

13 komentarzy: