poniedziałek, 23 marca 2015

Grzegorz Krychowiak

Cześć wszystkim !
Pora na kolejny post. Przedstawiam Wam autograf od Grzegorza Krychowiaka. Jest on polskim piłkarzem występującym w Primera Division, w Sevilli. Dawniej grał m.in. w Girondins Bordeaux, Stade Reims i FC Nantes. Jest ważnym i cenionym piłkarzem w swoim klubie. Ponadto Grzegorz występuje również w reprezentacji Polski. Grał dotychczas w 24 meczach. A już niedługo mecz Irlandia - Polska w ramach eliminacji Euro 2016, w którym Grzegorz pewnie zagra.
Autograf zdobyłam wysyłając prośbę, kopertę zwrotną i IRC na adres klubu. Dostałam autograf chyba na starej karcie reprezentacyjnej, ale i tak bardzo się cieszę. Dodam, że czekałam 41 dni. :)
Prośbę o autograf wysłałam także na prywatny adres i mam nadzieję, że niedługo dostanę odpowiedź.

Uwaga ! Adres jest już nieaktualny !
Grzegorz Krychowiak
Calle Sevilla Fútbol Club 
41005 Sevilla
Spain


20 komentarzy:

  1. Gratulacje, również czekam na odpowiedź z prywatnego adresu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mógłby pan mi podać prywatny jego adres? Prosze bardzo

      Usuń
    2. Mógłby pan podać mi prywaty adre Grzegorza Krychowiaka?

      Usuń
  2. SKOKInews.com - Skoki narciarskie - Nasza i Wasza Pasja Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do polubienia stronki Autografu Gasia
    https://www.facebook.com/pages/Kolekcja-autograf%C3%B3w-Gasia/1561242347452065?fref=ts

    OdpowiedzUsuń