środa, 25 marca 2015

Stephane Antiga

Heej !
Dzisiaj zaprezentuję autograf zdobyty osobiście. Stephane Antiga to były siatkarz, a obecny trener reprezentacji Polski. Pochodzi z Francji. Występował na pozycji przyjmującego. Jeszcze do niedawna grał w Skrze Bełchatów, a wcześniej w Portol Palma de Mallorca i Deleccie Bydgoszcz. W 2014 roku zakończył karierę sportową i jednocześnie rozpoczął reprezentacyjną. Chyba każdy wie, że już na początku zdobył złoty medal Mistrzostw świata. Teraz czekamy na kolejne sukcesy.
Tak jak wcześniej napisałam autograf zdobyłam osobiście. Antige spotkałam w Galerii Mokotów w Warszawie. Posiadam również wspólne zdjęcie. :D

UWAGA !!! Ostatnio zostałam oszukana i postanowiłam opublikować e-mail tej osoby, abyście na nią uważali. Jego e-mail to rpkcsdzb@gmail.com. Chciał się wymienić adresami, oczywiście nie wysłał tego, którego zaproponował, a gdy zwróciłam mu uwagę, użył wobec mnie niecenzuralnych słów.

13 komentarzy: