sobota, 4 kwietnia 2015

Kei Nishikori

Hej !
Dzisiaj zaprezentuję Wam autograf od tenisisty. Kei Nishikori pochodzi z Japonii. Do tej pory w grze pojedynczej wygrał 8 turniejów, a w 5 był finalistą. Kei reprezentuje także swój kraj w Pucharze Davisa. Obecnie zajmuje 5. miejsce w rankingu ATP. Warto dodać, że w 2011 roku został najwyżej sklasyfikowanym Japończykiem w historii.
Autograf tego tenisisty zdobyłam wysyłając prośbę na poniższy adres e-mail, napisałam także do niego na Facebook'u i szczerze mówiąc nie wiem, która prośba poskutkowała. Radzę więc, skorzystać z obu adresów. Czekałam 32 dni. ;D

Olivier.VanLindonk@imgworld.com



Korzystając z okazji, że jest to ostatni post przed świętami, chcę Wam życzyć zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, przepełnionych wiarą, nadzieją i miłością. Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół oraz wesołego "Alleluja".


18 komentarzy:

  1. Gratki :-) Zapłaciłaś coś za to?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i wzajemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję serdecznie i również wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! ;)

    http://autografymilosza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja głupi wysyłałem list :p

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje :D + dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń