wtorek, 21 kwietnia 2015

Pierre-Emerick Aubameyang

Cześć !
Czekałam i się doczekałam. Niedawno dostałam autograf od Pierre-Emericka Aubameyanga. Jest on napastnikiem pochodzącym z Gabonu. Obecnie jest zawodnikiem Borussi Dortmund, a wcześniej grał m.in. w A.C.Milan, AS Monaco czy AS Saint-Etienne. Od 2009 roku występuje także w reprezentacji Gabonu.
Bardzo się cieszę, że moja kolekcja piłkarzy BVB ciągle się powiększa. Ten autograf zdobyłam wysyłając prośbę na adres klubu. Dołączyłam również IRC. Czekałam 33 dni. W odpowiedzi dostałam 2 podpisane karty klubowe. ;)

Pewnie słyszeliście, że Jürgen Klopp wraz z końcem sezonu opuszcza Borussię Dortmund. To bardzo przykra wiadomość dla kibiców BVB, bo stworzył on niesamowitą drużynę i odkrył wielu znakomitych piłkarzy. Przeżyliśmy z nim wiele wzlotów i upadków. W imieniu wszystkich fanów mówię: "dziękujemy i nie zapomnimy !"


Pierre-Emerick Aubameyang
Borussia Dortmund
BVB - Merchandising
Felicitasstrasse 2
44263 Dortmund
Deutschland

18 komentarzy: