czwartek, 2 kwietnia 2015

Wielka niespodzianka !

Nie spodziewałam się, że napiszę dzisiaj jeszcze jeden post, ale to co się stało musi się tu znaleźć. Jest to motywacja dla Was, że ta pasja ma sens, a marzenia się spełniają. To mój sukces zarówno jako kolekcjonerki autografów jak i oddanej fanki Borussi Dortmund. ;)
Przechodząc do sedna sprawy, przeglądałam Instagramy różnych piłkarzy, a to co zobaczyłam na jednym z nich przeszło wszelkie moje oczekiwania. Oniemiałam, gdy zobaczyłam zdjęcie, które dodał Pierre-Emerick Aubameyang. Auba zamieścił listy od fanów, a w centrum znajduje się ten ode mnie !!! Do tej pory nie mogę w to uwierzyć. Chyba spodobał mu się mój list. Teraz czekam na odpowiedź. Mam nadzieję, że szybko do mnie przyjdzie. :D
HEJA BVB !!!

Tutaj możecie zobaczyć zdjęcie w pełnej okazałości:

13 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że dostaniesz szybko! Dołączyłaś IRC? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak myślisz od Kevina GroSSkreutza dostane z tego adresu odp ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze wysyłam na ten adres. Jest to adres do klubu, więc są bardzo duże szanse na odpowiedź. ;)

      Usuń
    2. Pisałem do Kevina w sierpniu i jeszcze nie dostałem odpowiedzi :/

      Usuń
  3. Gratuluję :) Bardzo ładna koperta :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I teraz cały świat wysyła do Ciebie listy :D Super sprawa, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :)
    Zapraszam, dopiero zaczynam :)
    http://debagrafy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje postaralas sie.:-)

    OdpowiedzUsuń